Saturday, May 9, 2009

BABY NUR IRLYNA AMIERA


hAI kawan2 mesti tak sabar nak tengok baby baru kan... aku dah selamat bersalin 30 April 2009 jam 1.44 petang .. baby girl aku seberat 3.29kg...emm hilang raser sakit biler tengok baby dah selamat lahir.. aku masuk wad malam 27 April 09.... aku ingat tak laa sakit sangat pun.. rupanya biler aku sampai kat hospital klang, aku dah buka 2cm, tapi tak der laa sakit sgt pn...

malam tu aku tido spital laa jawabnya..masa tu aku dah lewat 4 hari pun...aku dok spital sampai laa aku bersalin..


7 comments:

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

Tahniah..comelnya..baru ja beranak..rasa cam nak branak lagi..he.
yana add link awak ye..
bleh la geng anak 2..huhu..

jay said...

a'dulillah..tomeynye baby..igt mase bersalin dulu..saat yg sgt manis..

HazlisaNoor said...

laa...sebijik cam muka kakaknyer masa kecik..

Ummi Adam said...

hihi..photostat fisha..fisha macam mana?masukkanlah banyak sikit..

Sue said...

salam. tahniah.. dah selamat bersalin. semoga ceria selalu.

Cik CT said...

salam ziarah..waaa.tomeinye baby....

mlyn said...

waaaAA..lmbt nyer Lynn tau tntg bby baru..Tahniah kak ana..msti best kn fisha da der kwn..hehhehee..nnt leh + ag..ase rugi plak cz x smpat tngk kak ana membuyung..hehhee..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin