Friday, February 19, 2010

kemana menghilang..

Alhamdulillah... tu jer yang mampu aku katakan..ujian demi ujian.. aku lalui.. akhirnya sampai tahap nie aku tempuh..cukup sudah 3 tahun aku dapat kerja tetap, bukan senang tuk sampai tahap nie..macam2 aku tempuh.. dah byk pengalaman aku terima, dan dah byk aku terima teguran, nasihat.. kritikan.. ngomelan.dan...macam-macam ragam bos dah aku tempuh.. tuhan jer yang tahu camner nyer aku.. tuk menjadi aku yang sekarang.. dan dah 10tahun juga aku di jabatan nie.. kawan... silih tukar berganti.. dan kesabaran aku aku juga ader hadnya.. ada masa aku jatuh.dan ader masa aku bangun.. tuk bekerja dengan kuat tuk sesuap nasi... dan ader masa aku hampir2.. hilang kekuatan tuk hadapi semua tu.. sekadar luahan... apapun.. syukur pada mu tuhan kerana memberikan aku kekuatan fizikal...tuk.. terus mencari rezeki...(sekadar luahan hati)

sekarang.. baru mama plak potpet.. kemana mama menghilang...
hooiiii panjang citernyer... kesihatan anak2 tak mengizikan.. 2 bulan nie... tapi alhamdulillah.. tu sumer dugaan seorang ibu.. mama ngan papa.. tetap jaga anak2 dengan sebaik mungkin... (sob..sob..sob..) :-(

perkembangan amiera.. sekarang dah pandai.. panjat panjat dah..gigi dah tumbuh 3 batang,byk ragamnyer,heehee.. mama nak tunggu amiera jalan plak.. sabar..

kakak plak.. makin rajin .. nie anak mama ni memang bertuah.. laa sesangat.. 



 

 

 


 cuti di air terjun gunung ledang

 

  


  
ngan tok wan










nie plak kenduri kawan mama... mama longgokkan jer laa yer..

 
 yg ni sepupu mama plak kahwin..

 
kakak n norina


2 comments:

Ummi Adam said...

syabas sarinawati..
semoga pengalaman mematangkan diri kita dalam menempuhi kehidupan mendatang..
segala yang berlaku pasti ada hikmahnyer..
semoga berjaya!

irfano said...

Salam perkenalan ... nyomey nyer dia ... geram ...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin