Wednesday, August 18, 2010

Selamat Berpuasa

Alhamdulillah.. dah seminggu umat islam berpuasa kan.. tak terlambat lagik kan rasenyer nak ucapkan salam ramadhan wat sumer...

Rayer tahun insyallah aku akan beraya dia Johor Bahru, tahun nie belah hubby plak.. emmmm ok laa tu...tak kisah laa rayer mana pn.. janji tahun nie.. kami masih dapat beraya bersama...

Ramadhan nie.. nekad nak masak tuk berbuka puasa selama sebulan... haahaa.. boleh ker.. insyaallah.. . sebabnyer.. tau2 jer laa kan semua harga barang dh naik kan, beli satu ekor ikan masak kicap pn dah RM 3, Kalo 2-3 haaa.. waawaaa... mana tahan kan nk membeli jerk..masak telo masak kicap pun ok per.. janji...dapat makan bersama keluarga kan..semoga ramadhan kali ini diberkati hendaknyer..




1 comment:

~~ciklinn~~ said...

SELMATT POSE JUGA...

mmg mahal skrg dik.. kat tmpt akak nak beli lauk ka sayur ka... minima 3 hengget....huhuhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin