Tuesday, January 25, 2011

Entry Pertama di Tahun 2011

Salam semua....
ini adalah entry pertama..tahun ni.. bulan ini.. adakah.. aku dh tak berminat...dengan blog aku ni.. uhhh tidakkkkkkkkkk...... aku sekarang nie... sejak masuk tahun 2011 rutin aku dh berubah sikit.... sejak anak dara aku dh masuk darjah satu.. aku kene gigih.. nak menyiapkan segala persediaan.. persekolahan.. urusan rumah .. kerja.. .. so aku amik masa nak sesuaikan sumer nie..

alhamdulillah.. aku dh kembali semula... heehee... kalo leh macam2 citer aku nk tepek kt sini.. kang nnti over plak.. skit2 dh ler...tu laaa aku nie... tapi aku janji ngan diri aku.. nak lakukan  yang terbaik tuk diri aku..azam tahun nie.. aku mesti laksanakan.. caiyokk...caiyok..


alaaa... tomeinyer anak aku.. heehee

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin